Η νίκη είναι της Μαρίας

Πιτσιρίκο, αυτές τις μέρες θυμήθηκα τη Μαρία, την ευγενική υπέρβαρη καθαρίστρια γειτονικής δημοσίας υπηρεσίας, που έσερνε τα πόδια της κάθε φορά που έμπαινε στο κατάστημά μου.
Ένα προεκλογικό πρωινό του 2012, πιάσαμε την κουβέντα για τις επικείμενες απολύσεις των καθαριστριών και μου είπε:
«Εμείς κάνουμε τώρα μια κίνηση με τον Τσίπρα»
Δεν ζήτησα διευκρίνιση, εάν εννοούσε απλή ψήφο, πορείες, συμμετοχή στην οργανωμένη προεκλογική καμπάνια, επερώτηση στη Βουλή, νομική υποστήριξη, ή δεν ξέρω εγώ τι άλλο.

Το Μνημόνιο είχε σπείρει ήδη την απογοήτευση, ο ΣΥΡΙΖΑ δεν είχε ξεφύγει ακόμη σε διψήφιο ποσοστό και μου φαινόταν τόσο μάταια οποιαδήποτε «κίνηση» με τον οποιοδήποτε “Τσίπρα” που απλά κούνησα συγκαταβατικά το κεφάλι μου, προσέχοντας να μην αδειάσω τις σκέψεις μου μέσα του:
«Τι να σου κάνει ρε Μαρία κι εσένα ο Τσίπρας, μάταια θα φας το χρόνο σου και θα κοροϊδεύεις τον εαυτό σου με ελπίδες! Άντε και τον ψήφισες, αφού έτσι κι αλλιώς δεν θα είναι στην κυβέρνηση, θα σταματήσει τις απολύσεις; Αν θέλουν οι άλλοι, θα τις περάσουν.»
Και τις πέρασαν.
Πόσο μπροστά ήταν η Μαρία και η “κίνησή” της όμως, ε;
Κ.Κ.
Διάβασε τη συνέχεια  http://pitsirikos.net/2015/01/%CE%B7-%CE%BD%CE%AF%CE%BA%CE%B7-%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%BC%CE%B1%CF%81%CE%AF%CE%B1%CF%82/#more-41079

Σχόλια