Ποζισιονέλ Εκλογές 2015

Ποζισιονέλ άνθρωποι  , υποσχέσεις  και κάθε λογής σχέσεις .

Περνάει ο καιρός , τα χρόνια και έτσι όπως μεγαλώνω καταλαβαίνω περισσότερα. 
Γνωρίζω τους ανθρώπους και μπορώ να αναλύω περισσότερο τους σκοπούς και το χαρακτήρα τους.

Τα τελευταία χρόνια λόγο κρίσης έως και το 15 που διανύουμε λόγο και προεκλογικών κινήσεων που ζούμε αυτές τις μέρες θυμήθηκα τη στρατηγική ποζισιονέλ.

Δεν ξέρω από που προέρχεται αλλά την έμαθα στο σκάκι μικρή.

Ποζισιονέλ είναι ...Όταν θυσιάζεις κάποιο πιόνι τώρα,για να κάνεις Ματ μετά ,  για τους πολύ καλούς γνώστες στο  σκάκι ισως να είναι και πολλά περισσότερα.

Για να μη το πλατύνω πολύ , το θέμα μου είναι οι άνθρωποι μου  κάνουν "ποζισιονέλ αύρα".

Και το τελευταίο καιρό είναι οι πολιτικοί που για να πάρουν τη ψήφο μου , με ενοχλούν πολύ με αυτά που θυσιάζουν.
 Άλλος λέει τη καρέκλα του, άλλος τη πολυτελή ζωή του και άλλος τη θέση του αρχηγού, για το καλό του κόμματος (τους).

 Έως και κόμμα άλλαξαν οι πολιτικάντηδες για το καλό τις χώρας ήταν λέει εθνικό συμφέρον. Άλλοι πάλι έκαναν νέο κόμμα με σκοπό να σώσουν την χώρα μου !
Κάνουν ποζισιονέλ κινήσεις για να ανέβουν στην εξουσία για μια έδρα στη βουλή με σκοπό να κερδίσουν τη παρτίδα (τη ψήφο μου) 
Ξέρω καλά πως με εσάς αντιπάλους νίκη δεν θα δω και πολύ φοβάμαι, το παιχνίδι αυτό είναι στημένο από την αρχή.

Σας δηλώνω λοιπόν ... δεν παίζω , ναι δεν θέλω καμία παρτίδα να παίξω μαζί σας , εκεί απλός θεατής και η ψήφος μου θα πάει εκεί, που εγώ θέλω.

Δεν σας ακούω καν.

Δεν θέλω να σώσω την Ευρώπη σας , το ευρώ σας  , θέλω να ζήσω σαν αξιοπρεπής άνθρωπος ,χωρίς να βλεπω να ψάχνουν τους κάδους να φάνε οι συνάνθρωποι μου.
Να έχει υγεία , παιδεία δωρεαν , ο τόπος μου χωρίς βια και μιζέρια , χωρίς φόβο για το τώρα και το αύριο.

 Ζω στη πιο όμορφή χώρα του κόσμου και μη με πεις εθνικίστρια χα ... στη έφερα δεν είμαι ...κάθε άλλο ούτε κουμουνίστρια, χα και πάλι.

Για μένα αξία έχει μόνο ο άνθρωπος ,έτσι λέγε με ανθρωπίστρια , αυτό είμαι...
και δεν παίζω μαζί σου καμία παρτίδα !!!

dominoart


 


Σχόλια