Σπάστε τα στερεότυπα

Θα γράψω μερικές φράσεις που μου έρχονται στο μυαλό που ακούω τους φίλους
και γνωστούς... αρνητικά και υποτιμητικά τα στερεότυπα μας!!!

Το εμπόριο ακολουθεί τη σημαία
Φασούλι το φασούλι, γεμίζει το σακούλι
Πιο καλή η μοναξιά
Η ευγένεια αξίζει πολλά
Ο τέλειος άντρας για εσένα είναι ο ξανθός
Οι Αλβανοί μας ληστεύουν
Οι Έλληνες είναι τεμπέληδες
Αν είσαι ξαπλωμένος δεν μπορείς να πέσεις
Ένας πίνακας δεν θα ‘πρεπε να παρασταίνει τίποτ' άλλο από χρώματα
Κοίτα παιδί μου να μορφωθείς
Οι παντρεμένοι είναι πιο ευτυχισμένοι από τους ελεύθερους
Πάντα να γελάς
Η γυναίκα είναι πιο δύσκολο να κάνει καριέρα


Το λάδι στο μαρούλι
Θα θρηνήσουμε και άλλα θύματα.
Να χαίρεσαι το αγοράκι σου και σύντομα να του κάνεις αδερφάκι
Μπορώ και χωρίς κινητό
Αν δεν θες να πάρεις επιπλέον κιλά θα ακολουθείς μια ισορροπημένη διατροφή
Aδερφή γεννιέσαι , gay γίνεσαι
Όποιος μπλέκει με τα πίτουρα τον τρώνε οι κότες
Το facebook σου κάνει κακό
Παιδί μου μη κοιμάσαι πολύ
Δημόσιος υπάλληλος και με προίκα 
Το θύμα στην υπόθεση είμαι εγω
Η Δουλειά κάνει τους αντρες 
Ήρθε η Κυριακή... τρώμε χοιρινό
'Αντε πότε θα κάνετε ένα παιδάκι
Θα πιεις το χάπι να ηρεμήσεις
Όσπριο το φυστίκι
Όλοι οι άνδρες,είναι ίδιοι
Ο καθένας σ' αυτόν τον κόσμο, κουβαλάει το δικό του σταυρό
Πονάει η αγάπη
Όπως έστρωσες, έτσι θα κοιμηθείς
Πρέπει να κοιτάς το πρόβλημα κατάματα
Οι νέοι δεν έχουν μυαλό
Το «εγώ» υπάρχει επειδή υπάρχει το «εμείς»
Είναι μια χαζή ξανθιά


Σχόλια